Feeling Good~~



Monday, January 31, 2011

Hebat gila kaw jopo~~

     hahaha entri kali nk ckp sket pasal kwan aku yg dulu2, dia laa yg ajak aku berblogging ni.. haha.. mmg klakar laa sbb time tu aku terdetik plak nk buat.. mmg ingat nk buat saje2 je tp, kalo dah ketagih follower (xramai pun), mula la perah otak nk post ape nnti kan.. haha... anyway, aku nk tabik spring sket kat member aku ni.. kalau nk ikutkan, mase start blogging same ngan aku.. tp, follower die, waaaaa laju gile naek..

300 km/h~~!!

  hehe.. tp tak cute laa aku kalau aku ckp dia xhebat hehe, sbb dia ni jenis org yg suke suke(senyum).. walau macam mane marah ke, bad mood ke, aku xnmpk (jarang giler) pun die TAK senyum.. hahahaha.. and dia ni jugak one of my smartest friends!! aduhhh... jopo... knapa ko hebat sngt... T_T .. stakat multiply 35 ngan 47.. 2 seconds later, kluar laa product dari mulutnye... mase bile tkan kalkulator or amek pen.. sedangkan kat situ xde pen, kertas, and even CALCULATOR!! hahaha.. sekonyong konyongnye aku duk tekan2 kalkulator (siap tersalah tekan simbol bahagi).. mmg laa salah jwapan aku.. tp, jwapn die, kalah kalkulator.. haha... haaa tu laa dia, japar hanafiah, anugerah tuhan kepada kluarga encik hanafiah.. betapa hebatnye die shingga aku mnyanggupkan diri nk post pasal dia..  hihi... maafnye jopo bha.. aku mmg xleh pendam lagi nih.. haha..
opsss this is me! :D :D

tngk lah!! selebar lebarnye die senyum!! LOL 

gurau2 je jopo... dont take this into ur heart, keep on living! 


JANGAN BUANG SENYUMAN MANISMU JOPO...

3 comments:

  1. wowo... sakan pujie member.. hehhe

    ReplyDelete
  2. wah...trimas momo.... terharu seh.... nak nangis dah ni....

    ReplyDelete
  3. hahaha membe mmg hebat.. :D :D nangis terus laa jopo.. haha.. T_T

    ReplyDelete